söndag 29 augusti 2010

Recovery day

Ja då har det visst blivit söndag,så det innebär väl att man överlevt lördagen..Det blidde en sväng till green man och det var väl sådär liksom varken bu eller bä..jag tror jag gjort mitt på det där stället,Ger inte så mycket att gå dit och ska jag dit mer så ska det nog till att vara något väldigt speciellt..idag får det nog bli en endaste lång återhämtningsdag..mycket soffa en sväng över till lotten hinns nog med,kanske lite tv spel och betande på datorn.Sen är det säkert kväller snart och jag tror det blir en ganska tidig kväll..Fast knoppar man av på soffan under dagen så kanske man orkar hålla sig vaken till 22 iaf.. Nej uj vad det här var drygt tror mest det bara blev en massa ord utan mening..lägger ner det här och återgår till kaffe koppen och lite beta spel.. hej huj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar